Pelimoo
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,-

KUNDESERVICE

 

Du er hjertelig velkommen til å kontakte oss for store og små spørsmål! 
Send oss gjerne en epost til post@pelimoo.no eller kontakt oss via vårt kontakskjema.

Du finner oss også på Facebook og Instagram @pelimoo.no

    

 

POST & RETUR

PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK inkludert mva.
Hos oss kan du betale både med faktura, kort via Klarna Checkout eller VIPPS. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen eller ved å logge inn på din Klarna-konto.

 

FRAKT

Vi har fast fraktkostnad på 79,-.
De fleste ordre er på vei til deg innen 1-3 dager fra bestilling.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører. 

 

RETUR

Det er alltids lov å ombestemme seg. Du har alltid 14 dager full returrett når du handler hos oss. 
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden, og du er selv ansvarlig for at pakken kommer frem.
Vi anbefaler alltid å sende pakker med sporing.
Fyll ut vedlagte angrerettskjema (dette har du fått på mail) og send pakken til oss.

Adresse: 
Pelimoo AS
Aschehougsvei 9
0587 Oslo

 

REKLAMASJON

Er varene dine skadet eller ødelagte? Vennligst ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Du kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon. Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt om frakt. Skaden skal meldes inn på utleveringsstedet samme dag som varene mottas.

 

KUNDESERVICE

Her finner du mer informasjon, spørsmål og svar.

Postadresse: 
Pelimoo AS
Aschehougsvei 9
0587 Oslo

Mail: post@pelimoo.no
Tlf: +47 40 62 23 54

 

 

VANLIGE SPØRSMÅL
 

BESTILLING & LEVERING

- Hvordan vet jeg at min bestilling har gått igjennom?
Du vil få opp en ny side der det står "Takk for din bestilling". Da er alt i orden.
Deretter vil du få en ordrebekreftelse på mail.

- Jeg har ikke mottatt noen ordrebekreftelse?
Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelse kan du for eksempel ha vært uheldig og lagt inn feil mailadresse. Send oss gjerne en mail dersom du er i tvil, så skal vi sjekke for deg.
Ordrebekreftelsen kan også havne i søppelposten, sjekk derfor her i tillegg.

- Hvor lang tid tar det før pakken blir sendt?
Vi sender ordre fortløpende og normal leveringstid er 1-3 virkedager.

- Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?
Pakken blir liggende i 14 dager hos utleveringsstedet. Dersom ikke pakken blir hentet, og den blir sendt i retur til oss vil vi debitere 200,- (administrasjonsgebyr, kostnader og porto).

 

ANGRERETT, BYTTE & RETUR

- Kan jeg angre kjøpet mitt? 
Selvsagt - det er alltids lov å ombestemme seg. 
Da fyller du ut angrerettskjema som fulgte i ordrebekreftelsen din, legger det ved i pakken og sender tilbake til oss. Produktene du returnerer skal ikke være brukt eller skadet. 

- Hvordan returnerer jeg?
Dersom du angrer deg, printer du ut angrerettskjema og legger ved i pakken. 
Levér pakken på posten (husk sporing), og send til:
Pelimoo AS
Aschehougsvei 9
0587 Oslo

- Hva koster det å returnere?
Det er kunden selv som betaler for returen, og det er opp til kunden selv og velge fraktmetode. Vi anbefaler å velge Norgespakke eller lignende med sporing. Returer sendes på eget ansvar. 

 

REKLAMASJON

- Hva gjør jeg dersom jeg har fått en vare med skade/feil?
Dersom du har fått en vare med feil eller skade ønsker vi at du tar bilde av varen og sender oss en mail til post@pelimoo.no. 

 

BETALING

- Kan jeg betale med kort?
Ja, det kan du. 

- Kan jeg betale med VIPPS?
Ja, det kan du. 

- Når kommer fakturaen?
Fakturaen kommer på mail til deg når vi har fullført ordren din. 

- Kan jeg delbetale eller få betalingsutsettelse?
Ja, det kan du. Dette kan du selv også administrere ved å logge inn på din Klarna-konto.

 

PRODUKTENE VÅRE

- Kan jeg få egne bilder laget hos dere?
Nei, dessverre lager vi ikke kundenes egne motiver. Har du derimot et motiv eller bilde du ønsker å selge hos oss, så kontakt oss gjerne på mail - post@pelimoo.no

- Jeg vil gjerne kjøpe et bilde men ønsker det i en annen farge feks?
Det er ikke noe problem. Send oss en mail og vi ser hva vi får til! :-) 

- Hva slags papir lages plakatene på?
Plakatene våre lages på plakatpapir á 190 gram, og har en matt og delikat finish. Papiret vi bruker er av høyeste kvalitet, og er laget for å vare i mange år.
Den matte overflaten egner seg like fint i ramme som plakatlist uten glass.

 

Trykk Enter for å søke eller Esc for å lukke